[O1] Falujące obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pauletto007
    Drive
    • 2013
    • 70

    [O1] Falujące obroty

    MODEL: 1999, HB,
    SILNIK: AGU 1.8T +
    UKŁAD DOLOTOWY: Turbo k03-052 (k03s), Customowy TIP i FMIC
    UKŁAD WYDECHOWY: Wyrzucony katalizator, DP 2,5"
    ELEKTRONIKA: Program by Digitun
    UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
    ZAWIESZENIE: KYB excel-g, sprezyny weitec -20, gumy poliuretan
    UKŁAD HAMULCOWY: seria 288mm
    BODY-KIT: Przyciemnione szyby reszta seria chyba
    ŚRODEK: Seria
    CAR-AUDIO:3 drogi (Morel supremo, Morel CDM 54, TEC SQ6, Aliante 10"SI) Radio C90R, Customowe zwrotnice, XDP210EQ połączony optykiem Alpine z radiem, XES M1, Focal FP 1.800, Auto wygłuszone w całości dekarką, dynamatem, Stinger roadkill, STP
    INNE:
    ZDJĘCIA: Jutro porobię jak to aktualnie wygląda, sporo zostało do ogarnięcia.
    MOC: kto wie, zobaczymy co sie pokaze...
    Status: Dokończenie car audio (niewiele zostało). Zdjęcia poglądowe w temacie http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25556
    Mało aktualne, jutro będzie więcej jak porobię
    Pomysły/sugestie mile widziane.

    Pozdrawiam
    Bartek
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • mlody1910
    Classic
    • 2011
    • 11

    #2
    [O1] Falujące obroty

    Witam jestem nowym użytkownikiem mam skode 1.6 aee 75 km 2000r, czasami jej sie zdarza ze obroty faluja zaraz po odpaleniu, lub w czasie jazdy. Przepustnica została wyczyszczona, czy w tym silniku jest silnik krokowy jeśli tak to gdzie bym jakieś foto prosił i co ewentualnie może być tego przyczyną? Proszę o pomoc

    Komentarz

    • blind_walker
      RS
      • 2010
      • 4533
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      mlody1910, a po przeczyszczeniu robiłeś adaptację? Zobacz w jakim stanie jest odma.
      mkII 20VT (600h worked)
      Roooooomster

      Komentarz

      • mlody1910
        Classic
        • 2011
        • 11

        #4
        nie robiłem adaptacji, a ten silnik krokowy to jest czy go nie ma?

        Komentarz

        • maro21
          Drive
          • 2007
          • 78

          #5
          Silnik krokowy jako taki nie występuje osobno ponieważ jest zintegrowany z przepustnicą i wymienia się całą przepustnicę. Adaptację zrobić trzeba, ale z własnego doświadczenia raczej czyszczenie nie przynosi pożądanych efektów i niebawem będziesz musiał tak czy tak kupić nową. I nie kupuj jakiegoś chińskiego badziewia bo będziesz szczęśliwy tylko przez krótką chwilę.

          Komentarz

          • Karolus
            Classic
            • 2011
            • 12

            #6
            U mnie w OI 1.6 AEE również obroty falują jak u kolegi @mlody1910 i nie mam pojęcia jak się za to zabrać :? może samo przejdzie bo nie zawsze jej się zdarza takie falowanie obrotami

            Komentarz

            • mikolaj93
              Rider
              • 2009
              • 385
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              mlody1910 jak chcesz możesz podjechać do mnie na adaptacje przepustnicy.
              Sądząc po nicku to nie będziesz miał do nie daleko.
              Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
              !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
              Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

              UNIDEN USER

              Komentarz

              • diavolo99
                Drive
                • 2008
                • 47
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                proponuję zastanowić się nad wymianą czujnika Halla,
                przerabiałem już falowanie obrotów w Golfie III 1.6 AEE

                Komentarz

                Pracuję...